5.0
gebaseerd op 102 reviews

Heel gezellig en je voelt je echt welkom.

Tinneke - 8 maanden geleden

Weer als herboren naar huis. Super ontspannen. Bedankt Syl. ๐Ÿ˜˜

Linda - 9 maanden geleden

Heerlijke zachte voetjes weer.
Altijd gezellig bij Syl in de stoel, jammer als het weer klaar is ๐Ÿ˜Š
Tot de volgende keer !

Mirjam - 9 maanden geleden

Heerlijk ontspannend. Altijd op tijd. Mooie ruime salon. Een echte specialist.

Lingerie Service Marieke - 12 maanden geleden

Kundig in haar werk en altijd gezellig om even in de stoel te zitten!

Mandy - ongeveer een jaar geleden

Is altijd een feest om van Syl een behandeling te krijgen.
Heerlijk ontspannen en gezellig.

Anneke - ongeveer een jaar geleden

Altijd feestje super behandeling, zeer vriendelijk.

Gerda - ongeveer een jaar geleden

Lieve Syl, zoals altijd weer een heerlijk geluksmomentje.
Huid ziet er fantastisch uit, ben zeer blij ermee.
Liefs en tot de volgende x

Seraphina - ongeveer een jaar geleden

Fijne behandeling gehad! Sylvia luistert goed naar je wensen, je gaat met een goed gevoel de deur uit.

Rose - meer dan een jaar geleden

Zoals gewoonlijk een hele fijne behandeling, en gezellig

Anita - meer dan een jaar geleden